Home / Bez kategorii / Bądź tylko już pora na automatyzację treści? [BADANIA]

Bądź tylko już pora na automatyzację treści? [BADANIA]

Bądź automatyzacja podstawie to przedmiot, na to ochoczo spogląda dziedzina marketingowa? Przeprowadzona kilka miesięcy temu wśród marketingowców ankieta na to mówi. Zobaczcie, jakie zalecie takich wyjść wskazali ankietowani.

Niedawno dogrzebałam się do punktów omawiających ciekawą ankietę. Ankieta dotyczyła tego, jakie korzyści gwarantuje działom marketingu automatyzacja treści (automating content creation). Tak, tak – systemów, które tworzą treści automatycznie, bez pracy twórczej, działaj pod ludzkim nadzorem. Poniżej staram się przetłumaczyć angielskie omówienia na język polski. Niektóre sformułowania branżowe są jednakże właściwie niemożliwe do przełożenia, więc jeśli znajdziecie niezgrabności w tłumaczeniu – dajcie znać w komentarzu.
Ankietę dokonali w styczniu 2016 roku badacze agencji consultingowej Forrester Consulting we kooperacji z Persado – platformą będącą odpowiednio do automatyzacji treści. Tutaj potrzeba wziąć pewną ilość sceptycyzmu tego do wyników badań zamówionych poprzez osobę zyskującą na takich sposobach. Informacje czy informacje, które można zabrać z ankiety, są jednak naprawdę ciekawe i odpowiednie przytoczenia.
Badanie opinii wykonano na grupie ponad 100 starszych marketerów (senior marketers) z przeróżnych sfer. Uczestnicy ankiety powstawali z wiele krajów: USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec i Włoch. Warto na wstępie zauważyć, iż wśród badanej grupy 41% badanych już zdecydowało zastosowanie w prostej książce takich rozwiązań automatyzujących tworzenie treści, 42% zamierza uczynić zatem w ciągu następnych 12 miesięcy, a 17% przyznało, że bierze tylko na pamięci, tylko nie jest więc dla nich celem.
Automatyzacja treści – które posiada przynieść korzyści?
Respondenci mieli potwierdzić albo zanegować podane przez autorów badań przykłady korzyści. Pokazało się, że niemal 80% ankietowanych wierzy, że takie sposoby pomogły im wydawanie i aktualizację treści, 56% zauważyło, że korzyścią dla nich istniała okazja bycia modułów treści, które potrafiły być następnie stosowane w nowe całości (czy takie bloczki gotowych treści, jakich różna kombinacja dodawał nowe teksty). Nieco mniej, bo 55% ankietowanych, zauważyło że automatyzacja treści pomogła im decydowanie całą kampanią oraz umożliwiło testowanie skuteczności poszczególnych treści.

Polecamy: Bioorganic – wiamina C

About admin

Check Also

Duże apartamenty z świetnymi zasłonami hotelowymi

W obecnych czasach coraz przeważnie autora terminów noclegowych gromadzą się na kreowaniu świetnego wyglądzie pokoi …