Home / Bez kategorii / Jak rozpoznać rodzaje budowy ciała mężczyzny?

Jak rozpoznać rodzaje budowy ciała mężczyzny?

kulturysta Typ mezomorficzny. Urodzony kulturysta. Można powiedzieć, że mezomorficy są kulturystami z natury. Budowanie mięśni nie jest dla nich żadnym problemem, choć te musi wysiłku, intensywności i odporności. Również jak endo- i ektomorficy, mezomorficy mogą odnieść wiele zalety z właściwego ruchu i diety. Oto kilka porad. Lepsze mięśnie, a dodatkowo proporcje i symetrię budowy produkujemy przez odpowiednią kombinację ćwiczeń siłowych, gdy na dowód: przysiady, wiosłowanie i wyciskanie Mezomorficy dobrze znoszą długie sesje treningowe i mniejsze odpoczynki między zestawami zadań (nie więcej niż 45-60 sekund). Wystarcza im w zupełności 6-10 wyborów i 6-12 powtórzeń. Optymalna częstotliwość zadań to cztery dni w tygodniu : dwa dni ćwiczeń, sam dzień odpoczynku. Na ogół do budowy mięśni wystarcza zwykła, zrównoważona dieta. Nie funkcjonuje potrzeba obciążania organizmu ogromnymi liczbami białka czy węglowodanów. Jemy z rozsądkiem i trzymamy ilość tkanki tłuszczowej na dobrym poziomie.
Trening na poprawę siły, każda grupa mięśniowa ćwiczona raz w tygodniu. Ruch na prawdziwych ciężarach z minimalną ilością powtórzeń w kolekcjach (8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na znaczne grupy wykonujemy 8-10 serii, na krótkie 6-8 serii.Trening oparty na zwykłych ćwiczeniach z wykorzystaniem wolnych ciężarów. Czas trwania: 4-8 tygodni (nie dłużej) Właśnie istnieje więc jedynie bardzo powszechny zapis, i z tych reguł są odstępstwa, bo każdy organizm reaguje inaczej na te jedyne bodźce. A właściwie w rzeczywistości, każdy powinien przygotować sobie inny program – adekwatny do swoich predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien być, jako baza do dalszych prób ćwiczenia tego pomysłu.
Zjadaj dziennie około 2g chudego białka na kilogram masy ciała dziennie. Spożycie węglowodanów powinno zostać wysokie: 60-65% dziennej liczby kalorii. Fat ogranicz do 15% dobowej liczby kalorii. Częstość posiłków: 5-7 posiłków dziennie. Suplementy: Napoje proteinowe i zastępujące posiłek. O czym mieć: Nie karm tych jedynych myśli w tych samych ilościach co tydzień – odmienność jest przyprawą życia! Zamiast starać się tworzyć przez wszystek rok za mało tłuszczu, zwiększ liczbę kalorii teraz a później po to, by spompować mięśnie. Tobie z możliwością przyrastają mięśnie i ubywa tłuszczu, więc wykorzystaj ten prezent od losu.
Mezomorficzni posiadają piękniejsze 24-godzinne wykorzystanie energii, co oznacza, że spalają więcej kalorii zarówno podczas pracy fizycznej, kiedy zaś w okresie odpoczynku niż ich rówieśnicy nie będący kulturystami, i będący tyle samo rozwoju i tkanki tłuszczowej. Kto mógłby wybierać więcej ? Ale nawet jeżeli z możliwością przybierasz mięśni i pozbywasz się niechcianego tłuszczu, nie spocznij laurach! Nadal musisz starać się, by wyglądać coraz dużo. Mezomorfik ma naturalną sympatie do lenistwa również do treningu bez żadnego sposobu czy strategii. Ułóż program jedzenia wystarczającej ilości białka, tłuszczu, cukrów i dodatków, by wykorzystać pozostający w tobie potencjał i byś mógł otrzymać świetne wyniki.

Link sponsorowany: suplementy na masę mięśniową

About admin

Check Also

Szczęście ze związku intymnego oraz korzyści związane z relacją

Niewątpliwie zadowolenie z relacji intymnej dwojga gości jest zagadnieniem godnym szczególnej uwagi, gdyż warunkuje jakość …