Home / Moda / Zdrowie / Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa moment na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa moment na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa sezon na śliwki. Łatwo je niszczymy, przechodzimy do powideł, kompotów czy soków i suszymy. Czy jednak śliwki są zdrowe? Jak tworzą na własny organizm? Czy warto włączyć je do własnej diety? Przeczytaj towar i poznaj reakcje na te wydarzenia!
Śliwki zawierają szereg substancji odżywczych, dobrych dla własnego zdrowia, między innymi pektyny, czyli płynny błonnik, witaminę C, A, E (bardzo rzadko przebiega w skutkach), a i witaminy z rodziny B (przede wszystkim B6). Gra tym śliwki to zarówno źródło magnezu, potasu, żelaza, fosforu i wapnia.
Już powyższe dobroczynne substancje zawarte w śliwkach informują o tym, że te skutki są zdrowe dla naszego układu i o wprowadzić je do diety. Przyjrzyjmy się im blisko wszystko nieco bliżej.
Śliwki są owocami, które doskonale oddziałują na pracę jelit i uczestniczą w pozbyciu się zaparć. Stąd też są dobrym składnikiem w profilaktyce przeciwko nowotworowi jelita grubego.


Zawartość witamin z odmiany B sprawia, że polski układ nerwowy działa bardziej prawidłowo, dzięki temu śliwki mogą dokonać, że polskie samopoczucie się poprawi. Produkty na lepszy stan umieszczają się najciekawszym rozwiązaniem.
Śliwki pomogą te niejadkom. Jeśli nie musisz się zmusić do karmienia a zajmujesz zły apetyt, zjedz kilka śliwek – pobudzają apetyt. Należy jednakże mieć, gdyby nie przesadzić z częścią.
Liczba rodzajów śliwek jest wielka. Warto wiedzieć, że też o ciemnej skórce mają racje antyoksydacyjne, to oznacza zwalczają wolne rodniki. Tym samym opóźniają proces starzenia się skóry.
Śliwki mogą pomóc odwrotnie – szczególnie kiedy zjemy ich zbyt wiele. Mogą zawierać biegunkę i kłopoty z żołądkiem. Więc warto spożywać je z umiarem, nawet jeśli uwielbiamy ich gust i liczymy na nie z utęsknieniem przez wszystek rok.
Śliwki są drogie w błonnik, zaś tymże samym ułatwiają trawienie i sztukę jelit. Układ pokarmowy działa sprawniej. Nic to dziwnego, że te wyniki doskonale poradzą sobie jak prawdziwy element w rozgrywce z zaparciami.
Śliwki są źródłem sorbitolu, czyli nieprzyswajalnego alkoholu cukrowego. Objęty stanowi on w skórce owoców. Wykonywa on w jelitach takie środowisko, które zwiększa produkcję pożytecznych bakterii, usprawniających pracę jelit. Dodatkowo fakt ten w niezależny rodzaj przyciąga do siebie wodę, natomiast ta nawilża jelita. W ten metoda przyśpieszane jest wydalanie, co uczestniczy w wojnie z zaparciami.
W miąższu z kolei zawarte są wspomniane już pektyny, czyli rodzaj płynnego błonnika. Koncentruje się on z wódką i sprawia, że struktura masy kałowej staje się prawidłowa. Dodatkowo działa on w pozbyciu się wszystkich trwających w jelitach składnikach. Porównywany jest do czegoś w rodzaju miotły, działającej w pozbyciu się wszystkiego, co wpływa zaparcia.
Choć surowe owoce pomagają, warto wiedzieć, że najłatwiejsze w przypadku zaparć będą śliwki suszone. Powodują one niemal 10 gramów błonnika w 100 gramach produktu. Dodatkowo suszone śliwki stanowią w sobie dużo witaminy I dodatkowo wspomnianego już sorbitolu. Jednak pamiętajmy, że z taką sytuacją śliwek nie powinno się przesadzać – pomimo iż zdrowe, są i bardzo kaloryczne.
Czy śliwki są wielkie i o włączyć je do naszej diety? Powyższe części tych wyników nie powinny zostać najmniejszych wątpliwości. Warto jednak podkreślać, że w ostatnim fakcie umiar jest najistotniejszy, i powiedzenie: co zbyt dużo, to źle, pewno się niestety sprawdzić.

About admin

Check Also

Niby każdy wie kiedy wtedy budować i pracę tą sprawia przynajmniej 2 razy dziennie

Reklama: Technik dentystyczny Bydgoszcz Jak wszystek wie gdy to produkować i funkcję tą powoduje przynajmniej …